ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ

Η ενημέρωσή σας με ηλεκτρονική αλληλογραφία πραγματοποιείται με δύο τρόπους:

  1. Όταν στέλνουμε email μέσω του myschool το λαμβάνετε στο email που μας είχατε δώσει όταν συμπληρώσατε τις υπεύθυνες δηλώσεις για τα στοιχεία επικοινωνίας και την αποχώρηση των τέκνων σας.
  2. Όταν στέλνουμε email μέσω του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου το λαμβάνετε στο email που σας έχει προμηθεύσει αυτό όταν προβήκατε στην εγγραφή του τέκνου σας.

Μέσω του myschool είναι δυνατή η αποστολή απλού ενημερωτικού μηνύματος, δεν υπάρχει όμως η δυνατότητα αποστολής συνημμένου αρχείου. Email με συνημμένο αρχείο μπορούμε να σας στείλουμε μόνο μέσω του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου.

Για τον λόγο αυτόν οφείλετε να ελέγχετε καθημερινά και τα δύο ηλεκτρονικά ταχυδρομεία, ώστε να είστε πάντα ενήμεροι για τις εξελίξεις.

 Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

Comments are closed.